Spotify to główny sponsor hiszpańskiego klubu piłkarskiego FC Barcelona. W związku z tym, poza klasyczną współpracą w zakresie umieszczania logotypów na strojach piłkarzy czy zmiany nazwy stadionu piłkarskiego w Barcelonie na Spotify Camp Nou, organizowane są także akcje zawierające akcenty muzyczne. kooperacja z gwiazdami muzyki z różnych państw stanowi element strategii marketingowej klubu. W zeszłym roku podczas jednego z El Clasico, na koszulkach zawodników znalazło się logo OVO, czyli wytwórni Drake’a. Z kolei w tym roku, był to symbol katalońskiej piosenkarki Rosalii. Tym razem przyszedł czas również na polski akcent.
23 września br. na meczu FC Barcelona oraz Celta...

2 lat temu





![Arka Gdynia - Lech Poznań. Gdzie oglądać? [TRANSMISJA NA ŻYWO, PROGRAM TV]](https://i.iplsc.com/-/000LWBSHK0AHKFG0-C461.jpg)



![[SZKOLNE WIEŚCI] Mistrzostwa Powiatu w Badmintonie Dziewcząt i Chłopców - Licealiada](https://lubartow24.pl/f/i/img1036_3592096007.jpeg)
![[SZKOLNE WIEŚCI] Badmintoniści z RCEZ Mistrzem Powiatu!](https://lubartow24.pl/f/7/7b_5774531280.jpg)





