Mata i FC Barcelona. Na stadionie Spotify Camp Nou pojawiła się reklama najnowszego albumu rapera

1 rok temu
Podczas meczu FC Barcelony i Celta Vigo na trybunach pojawił się polski raper młodego pokolenia – Mata. Z kolei na bandach otaczających boisko Spotify umieściło reklamę promującą nowy album artysty. fot. Instagram
Spotify to główny sponsor hiszpańskiego klubu piłkarskiego FC Barcelona. W związku z tym, poza klasyczną współpracą w zakresie umieszczania logotypów na strojach piłkarzy czy zmiany nazwy stadionu piłkarskiego w Barcelonie na Spotify Camp Nou, organizowane są także akcje zawierające akcenty muzyczne. kooperacja z gwiazdami muzyki z różnych państw stanowi element strategii marketingowej klubu. W zeszłym roku podczas jednego z El Clasico, na koszulkach zawodników znalazło się logo OVO, czyli wytwórni Drake’a. Z kolei w tym roku, był to symbol katalońskiej piosenkarki Rosalii. Tym razem przyszedł czas również na polski akcent.
23 września br. na meczu FC Barcelona oraz Celta...
Idź do oryginalnego materiału