Martin Lewandowski (KSW): Wracamy z wcześniej obraną strategią i zamierzamy rozrastać się na różnych rynkach europejskich

1 rok temu
Jaką oglądalność miała ostatnia gala KSW w 2022 roku, w której wzięły udział legendy MMA? Jaką ekspansję planuje Federacja KSW? Co dała Federacji kooperacja z platformą Viaplay? Rozmawiamy z założycielem KSW, Martinem Lewandowskim. fot. główne – Sebastian Rudnicki
KSW kończy rok starciem legend MMA. Jaką oglądalność miała ta gala?
Czym się wyróżniała od wcześniejszych? Była to jedna z trzech najlepiej oglądanych gal w historii KSW. Co więcej, była najchętniej wybieraną transmisją sportową w historii polskiego Viaplay. Wspólnie z naszym partnerem udało nam się pobić rekord pod względem oglądalności – m.in. przebiliśmy pojedynki na szczycie Premier League, czy mecz Borusii Dortmund z Bayernem Monachium. Viaplay nie tylko zanotował historyczny wynik oglądalności, ale także pozyskał nowych subskrybentów platformy. Dlatego otwarcie mówimy o spektakularnym zakończeniu roku.
Ponoć 2022 rok był przełomowy dla KSW...
Idź do oryginalnego materiału