LEGO łączy siły z gwiazdami kobiecej piłki nożnej w nowej kampanii

1 rok temu
Grupa LEGO rozpoczęła nową kampanię Play Unstoppable, w której zwraca uwagę na stereotypy płci dotyczące zabawy. Do współpracy zaproszono światowej sławy zawodniczki kobiecej piłki nożnej. Premierę ma także nowy zestaw klocków, który przedstawia stadion piłkarski. Grupa LEGO uruchomiła kampanię Play Unstoppable, która ma na celu podważenie stereotypów dotyczących zabawy oraz zachęcenie dziewcząt do odblokowania swobody podczas niej.


Badania zlecone przez Grupę LEGO i przeprowadzone przez Geena Davis Institute w 2021 r.* wykazały, iż dziewczęta czują się coraz pewniej, angażując się we wszelkiego rodzaju zabawy i działania twórcze, ale powstrzymują ich zakorzenione w społeczeństwie stereotypy dotyczące płci.
Okazało się, iż dziewczęta czują się mniej powściągliwe i mniej wspierają typowe uprzedzenia płciowe niż chłopcy, jeżeli chodzi o kreatywną zabawę – 74 proc. chłopców w porównaniu z 62 proc. dziewcząt uważa, iż niektóre zajęcia są...
Idź do oryginalnego materiału