Kibice wybrali, a STS podwoił stawkę! 10 000 zł na rozwój sekcji bokserskiej Widzewa Łódź
STS, sponsor główny Widzewa Łódź, zrealizował kolejną wyjątkową inicjatywę wspólnie z klubem z al. Piłsudskiego. Akcja była częścią „Widzewiaka Meczu”, którego sponsorem był STS. W ramach głosowania, kibice wybierali najlepszego zawodnika spotkania z Arką Gdynia. Nagrodę ufundowaną przez STS, Ángel Baena przekazał na cel charytatywny, wybrany przez kibiców. Głosowanie odbyło się w social mediach Widzewa Łódź, a fani wybrali jedną z trzech propozycji.
Najwięcej głosów otrzymała sekcja bokserska Widzewa, dlatego to właśnie na jej rzecz oraz na budowę nowej salki treningowej STS przekaże 10 000 zł, podwajając tym samym pierwotnie planowaną kwotę wsparcia, jaką było 5000 zł. Zwieńczeniem akcji było wręczenie symbolicznego czeku przed meczem Widzew Łódź – Radomiak Radom przez przedstawiciela STS na ręce Ángela Baeny.
To kolejna inicjatywa, która pokazuje niestandardowe podejście STS do sponsoringu sportowego – firma nie tylko wspiera klub jako sponsor główny, ale również aktywnie angażuje się w działania ważne z perspektywy społeczności skupionej wokół Widzewa. Aby dodatkowo podkreślić wyjątkowość aktywacji, STS oddał część swojego czasu reklamowego na bandach LED, by promować sekcję bokserską Widzewa Łódź i podkreślić znaczenie tej inicjatywy.
– Od początku naszej współpracy z Widzewem stawiamy na działania, które mają realny wpływ nie tylko na klub, ale też na jego najbliższe otoczenie. Chcemy odpowiadać na potrzeby kibiców i lokalnej społeczności. Dlatego tak ważne było dla nas, aby to właśnie kibice zdecydowali, który projekt wesprzemy. Głos fanów Widzewa jest dla nas kluczowy, bo to oni stanowią siłę klubu i tworzą “Serce Łodzi” – mówi Paweł Sikora, Head of PR & Sponsorship w STS.
Kolejna inicjatywa
W poprzednich latach STS i Widzew wspólnie zrealizowali szereg projektów, które spotkały się z dużym uznaniem – m.in. rekordową akcję „Dorzuć Misie”, kampanię społeczną „Od Serca #Bardziej” poruszającą temat zespołu Downa czy murale upamiętniające klubowe legendy: Włodzimierza Smolarka i Franciszka Smudę. STS jest także stałym partnerem strefy transmisji w strefie kibica działającej przy okazji każdego domowego meczu Widzewa, a także regularnie przeprowadza konkursy i atrakcje w dniach meczowych dla wszystkich kibiców.
redakcja
Więcej Bukmacherka
Katarzyna Gawlik: Superbetowi kilka brakuje do pozycji lidera na polskim rynku
Katarzyna Gawlik, dyrektor marketingu Superbetu, w wywiadzie dla SportMarketing.pl podsumowała działania tej marki w ostatnich latach. Warto przytoczyć najważniejsze wypowiedzi z tej rozmowy. redakcja

1 miesiąc temu








