Jakub Głogowski został dyrektorem komunikacji w strukturach marketingu PZKosz

2 godzin temu

Jakub Głogowski objął stanowisko dyrektora komunikacji w strukturach marketingu PZKosz.

- Dołączenie Jakuba Głogowskiego do naszego zespołu to istotny krok w nowym otwarciu Polskiej Koszykówki. To doświadczony menedżer, który łączy wiedzę ze świata sportu i biznesu, a właśnie taka synergia jest dziś kluczowa, aby nasza dyscyplina mogła rozwijać się w pełni profesjonalnie. Wierzę, iż dzięki jego kompetencjom komunikacja i marketing PZKosz zyskają nową energię, która pozwoli nam dotrzeć jeszcze szerzej - zarówno do kibiców, jak i partnerów biznesowych - mówi Grzegorz Bachański, prezes Polskiego Związku Koszykówki.

Związany ze sportem od najmłodszych lat Jakub Głogowski odpowiada za tworzenie i wdrażanie komunikacji Polskiego Związku Koszykówki. Będzie koordynował pracą zespołu odpowiedzialnego za komunikowanie działań seniorskiej reprezentacji Polski, budując i wzmacniając jej wizerunek, także poprzez profile KoszKadry. W swoich działaniach nie ograniczy się tylko do seniorskiej drużyny narodowej, ale także kadr młodzieżowych, rozgrywek prowadzonych przez PZKosz oraz wszystkich projektów koordynowanych przez Polski Związek Koszykówki.

Nowy dyrektor komunikacji w strukturach marketingu PZKosz to menedżer z wieloletnim doświadczeniem w futbolu amerykańskim. Od 2013 roku związany z Panthers Wrocław, gdzie zdobył wielokrotnie tytuły Mistrza Polski i Puchar Europy w IFAF Champions League w 2016 roku. Odpowiadał również za wprowadzenie Panthers Wrocław do European League Of Football, najbardziej prestiżowej ligi futbolu amerykańskiego w Europie.

Przez sześć lat pełnił funkcję menedżera komunikacji firmy Tarczyński S.A., lidera w branży FMCG, odpowiadając za realizację strategii w obszarze digital, a także za obsługę kluczowych projektów sponsoringowych, w tym reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz stadionu Tarczyński Arena Wrocław. Brał udział w tworzeniu kampanii internetowych i telewizyjnych, organizacji wydarzeń i działania z zakresu public relations.

Wyróżniony nagrodą Słowa Sportowego „Zasłużony dla dolnośląskiego sportu” w 2021 roku. W przeszłości znajdował się na liście „30 kreatywnych Wrocławia”, wyróżniając się jako jedyny przedstawiciel świata sportu w 2015 roku.

Głogowski będzie raportował bezpośrednio do Michała Latosia, dyrektora marketingu i PR Polskiego Związku Koszykówki.

- Sport jest w moim życiu od zawsze, a koszykówka to moja pierwsza dyscyplina, którą w dzieciństwie pokochałem. Wierzę, iż basket w Polsce zasługuje na jeszcze większą popularność i cieszę się, iż będę mógł swoim doświadczeniem i pasją wraz z zespołem otworzyć, mam nadzieję, nowy rozdział w jego komunikacji. Chciałbym podziękować Prezesowi Grzegorzowi Bachańskiemu i całemu Zarządowi PZKosz za zaufanie. Jestem przekonany, iż dzięki konsekwentnej pracy uda nam się zbudować jeszcze silniejszy wizerunek polskiej koszykówki zarówno w kraju, jak i za granicą - mówi Jakub Głogowski.

Idź do oryginalnego materiału