Jak do zwycięskiego turnieju w Rzymie przygotowywała się Jasmine Paolini?

1 tydzień temu

Kiedy zwyciężczyni unosiła puchar, emocje były ogromne! Przy HR max 192 tętno zawodniczki podskoczyło do 150 uderzeń na minutę! Więcej niż podczas sesji treningowej poprzedzającej finałowy mecz!

Jasmine Paolini do monitorowania treningów wykorzystuje smartwatch Amazfit Active 2. Tuż przed półfinałowym i finałowym meczem rzymskiego turnieju tenisistka odbyła kilkudziesięciominutowe sparingi.

Zgodziła się udostępnić dane z obu sesji, dzięki czemu teraz możemy zajrzeć za kulisy wielkiego sportu i sprawdzić, jak przygotowywała się do meczów z przeciwniczkami.

Finałowy mecz w Rzymie zaczął się o godz. 17.00. Ale przygotowania do sobotniego meczu zaczęły się jeszcze przed południem. Najpierw rozgrzewka pobudzająca mięśnie i układ nerwowy, a następnie niemal 42-minutowy sparing.

Tuż po wejściu na kort tętno Jasmine Paolini gwałtownie podskoczyło do 158 uderzeń na minutę. Dynamiczne podania przeplatała mocnymi zagraniami z forehandu i backhandu. Po ok. 10 minutach intensywnej gry – krótka przerwa. Potem już tylko spokojne przebijanie piłki i pełna koncentracja na serwisie. W trakcie 42-minutowego treningu Amazfit Active 2 zarejestrował 56 serwisów. O 15 więcej niż w czwartek.

Spokojny i bardziej statyczny trening przed finałem odzwierciedla tętno. Po uśrednieniu wyniosło zaledwie 119 uderzeń na minutę.

Trening przed czwartkowym półfinałem był bardziej intensywny. Trwał co prawda krócej, 33 minuty, ale średnie tętno, które wyliczył Amazfit Active 2, wyniosło 143 uderzenia na minutę. A były momenty, gdy tenisistka wkładała jeszcze więcej wysiłku. Wtedy serce wykonywało 170 uderzeń na minutę i wchodziło w czwartą, anaerobową strefę.

O Amazfit

Marka Amazfit należy do firmy Zepp Health (NYSE: ZEPP), globalnego lidera na rynku sportowej technologii wearables. Amazfit umożliwia swoim użytkownikom realizowanie swoich sportowych pasji oraz prowadzenie zdrowszego życia. Oprócz marki Amazfit, firma Zepp Health oferuje rozwiązania Zepp Clarity i Zepp Aura. Oferowane są w oparciu o innowacyjną technologię Zepp Digital Health Management Platform. Firma jednocześnie rozwija własny system operacyjny Zepp, chipy AI, czujniki biometryczne, zaawansowane algorytmy danych, a także usługi chmurowe dostępne przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Firma Zepp Health, założona w 2013 r., wprowadziła na globalny rynek ponad 200 milionów urządzeń. Są one dostępne w ponad 90 krajach. Firma ma swoje oddziały w obu Amerykach, regionie EMEA i APAC. Więcej informacji na stronie www.amazfit.com.

[artykuł sponsorowany]

Idź do oryginalnego materiału