Jak budować wizerunek marki poprzez inspirację, emocje i angażowanie fanów? Piłkarska kampania producenta telefonów [case study]

1 rok temu
Sport łączy ludzi na całym świecie, buduje społeczność wokół pozytywnych emocji i doświadczeń. Nic więc dziwnego, iż coraz więcej marek chce w nim zaistnieć i tym samym dotrzeć do nowej grupy odbiorców. A warto się angażować, bo na przykład rozgrywki piłkarskie ogląda choćby 4 mld ludzi! Zresztą nie raz informowaliśmy Was o współpracach dużych marek z klubami czy federacjami sportowymi. Dzisiaj podsumujemy piłkarską kampanię OPPO, która została zrealizowana w ramach współpracy z międzynarodową organizacją piłkarską UEFA z okazji rozgrywek UEFA Champions League.
OPPO współpracuje ze sportem od lat, a teraz wchodzi na nowy poziom z UEFA
OPPO, globalny producent telefonów i urządzeń IoT, od...
Idź do oryginalnego materiału