InPost został oficjalnym partnerem Tour de France

6 miesięcy temu
Grupa InPost, lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie, operująca pod dwoma markami konsumenckimi InPost i Mondial Relay we Francji zostanie Oficjalnym Partnerem Tour de France. To legendarne wydarzenie sportowe w przyszłym roku obchodzi 111. rocznicę. Partnerstwo z Tour de France jest okazją dla Grupy InPost do poszerzenia świadomości marki wśród europejskich konsumentów. Przyszłoroczny wyścig wystartuje z Florencji. Zanim kolarze dotrą do Francji, pierwsze trzy dni będą rywalizować na terenie Włoch. To wielka szansa na promocję w tysiącach francuskich i włoskich miast – w których zlokalizowanych jest łącznie prawie 16 tysięcy punktów PUDO i blisko 5,5 tysiąca urządzeń Paczkomat®.
Tour de France to najpopularniejsze coroczne wydarzenie sportowe w Europie. W 2023 roku, bezpośrednio przy trasie wyścigu, oglądało go 10 milionów widzów. Natomiast przed telewizorami zgromadził on, tylko w Europie, widownię liczącą blisko 150 milionów osób,...
Idź do oryginalnego materiału