Iga Świątek rezygnuje z reklamowania Xiaomi. Powodem obecność marki na rynku rosyjskim

1 rok temu
Polska tenisistka nie przedłuży współpracy reklamowej z chińskim producentem elektroniki. Dla Światek ważniejsze jest okazanie wsparcia dla Ukrainy. – Wiecie, iż moją pasją jest tenis i chcę wam pokazać, jak sport może rozwijać i zmieniać życie. Chcę podzielić się z fanami Xiaomi tym, co robię, jak się przygotowuję i jak gram. Może zaszczepię w was pasję do tego wspaniałego sportu – tak mówiła Iga Świątek jeszcze na początku współpracy (2021 rok) z chińską marką Xiaomi.
Tenisistka została ambasadorką chińskiego giganta technologicznego po swoim pierwszym zwycięstwie wielkoszlemowym odniesionym jesienią 2020 roku w Roland Garros. Od tamtej Świątek reklamowała telefony Xiaomi – był to m.in. model Xiaomi Mi 11 Lite 5.
Z końcem marca umowa między Świątek a Xiaomi wygasa. Młoda gwiazda sportu nie zamierza jednak przedłużać kontraktu...
Idź do oryginalnego materiału