Idą w promocję na całego. Wydali grę o tematyce żużla!

speedwaynews.pl 2 godzin temu

Plymouth Gladiators idą na całego pod kątem marketingu. Drużyna z Devon od początku tego sezonu zachęca kibiców do przyjścia na stadion, kusząc rozmaitymi atrakcjami. Co więcej, widać rzeczywiste efekty podjętych działań, ponieważ sama frekwencja znacznie wzrosła. Drużyna natomiast pojechała przeciętny sezon, choć nie brakowało wielkich emocji przeciwko Poole Pirates czy Oxford Cheetahs. Ambicje rosną w miarę postępu, dlatego na sezon 2026 podpisano już Danny’ego Kinga czy Scotta Nichollsa.

Jednym z etapów rozwoju jest również stworzenie aplikacji mobilnej, o której informowaliśmy znacznie wcześniej. Kibice mają na wyciągnięcie ręki dane z meczów ligowych, najnowsze wpisy w mediach społecznościowych, a choćby mapę dojazdu na tory innych zespołów w Cab Direct Championship. Można powiedzieć, iż to podręczna rzecz dla fanów Gladiators. Zadbano również o walory rozrywki pod kątem rywalizacji między użytkownikami.

Od niedawnej aktualizacji, można zagrać w grę na bazie słynnych runnerów. Gracz steruje maskotką zespołu i musi unikać przeszkód, aby zdobyć jak największy wynik i zapisać się w tabeli. Sam klub, co jakiś czas, publikuje listę najlepszych w mediach społecznościowych. Aplikację można znaleźć w Sklepie Play i Apple App Store.

Idź do oryginalnego materiału