Hucpa i fikcja! FIFA doprowadziła do absurdalnej sytuacji. Dno

1 tydzień temu
Zdjęcie: fot. screen FIFA TV


- Widziałem przemowy na kongresie FIFA i zastanawiałem się, na ile oni wierzą w to, co mówią i robią. Kandydaturę Arabii Saudyjskiej przedstawiały dwie 13-letnie dziewczynki, gdzie kobiety w tym kraju nie mają w zasadzie żadnych praw. Czy Gianni Infantino w swojej naiwności naprawdę wierzy, iż zmienia świat i historię występem dwóch 13-letnich dziewczynek? Czy jest po prostu chamskim cynikiem i doskonale wie, iż to tylko pusty gest i mydlenie oczu? - mówi o przyznaniu mundialu Arabii Saudyjskiej Piotr Żelazny w programie "To jest Sport.pl". Zapraszamy do oglądania, bo tak gorącej dyskusji w naszym studiu nie było już dawno.
- Myślę, iż on doskonale wie, iż tam za chwilę popłyną gigantyczne pieniądze z Saudi Aramco, o których wcześniej nikt choćby nie śnił. I o ile w 2010 roku możemy powiedzieć, iż Katar po prostu kupił sobie głosy, a przez to mistrzostwa świata, to teraz kalendarz został tak zaprogramowany, iż nikt inny poza Arabią nie mógł zostać gospodarzem. Absurd - dodawał Kacper Sosnowski, dziennikarz Sport.pl. Czy przyznanie mundialu Arabii Saudyjskiej to ostateczny dowód zepsucia władz piłkarskich? Co nasi goście myślą o "Ostatnim Pokoleniu" i reakcji Michała Kucharczyka na ich protesty, a także o "przełomowej" imprezie w Sandecji Nowy Sącz? Zapraszamy do oglądania:


REKLAMA


Zobacz wideo Hucpa i fikcja! FIFA doprowadziła do absurdalnej sytuacji. Dno


– Chcemy, żeby nasi widzowie oglądając "To jest Sport.pl", poczuli się jak w gronie dobrych znajomych. Skracając dystans, zapraszamy ich do naszego świata, w którym znajdą nietuzinkowych ekspertów, dobrą zabawę i interesujące spojrzenie na codzienne wydarzenia sportowe. Wszystko to zagwarantują redaktorzy Sport.pl oraz bezkompromisowy Piotr Żelazny i niegryzący się w język Jakub Kosecki – mówi Tomasz Pazdyk, wydawca "To jest Sport.pl". Nowy format możecie oglądać w każdy piątek o godzinie 20 w Sport.pl, Gazeta.pl, na naszym kanale YouTube, a także w mediach społecznościowych.
Idź do oryginalnego materiału