Good Practice, Best Practice (odc. 2): Pomysłowość w trakcie cenowej wojny

1 rok temu
Mimo iż profitowość uczestnictwa w akcjach typu Black Friday czy Cyber Monday od lat jest tematem dyskusji, to sklepy przez cały czas miesiącami się do nich przygotowują, a konsumenci z utęsknieniem ich wyczekują. Według Adobe Analytics, rynek amerykański w trakcie online’owego Black Friday 2022 pobił rekord obrotu, kończąc na finalnym wyniku 9,18 miliarda dolarów i oznacza to wzrost o ponad 2% rok do roku.
Shopify, analizując tegoroczne wyniki sprzedażowe sklepów korzystających z ich infrastruktury (globalnie), odnotował wzrost na poziomie 19% vs rok ubiegły (dotyczy zarówno Black Friday jak i Cyber Monday).
Salesforce w oparciu o dane pochodzące z tworzonych przez nich narzędzi CRM odnotował globalny wzrost o 2 punkty procentowe vs 2021 rok do poziomu 281 miliarda dolarów. W samych Stanach Zjednoczonych wzrost miał wynieść 9%.
Oczywiście dane będą różniły się od siebie w zależności od rynku,...
Idź do oryginalnego materiału