Fubo porzuca sieci Discovery i krytykuje WBD za nadużycie władzy

cyberfeed.pl 2 tygodni temu


Konflikt pomiędzy usługą telewizji strumieniowej Fubo a Warner Bros. Discovery stale się zaostrza. Ogłoszono Fubo w popołudniowym komunikacie prasowym iż natychmiast zrezygnował z sieci Discovery – „w tym między innymi Discovery, HGTV, Food Network i TLC” – i nie był w stanie osiągnąć osobnej umowy w sprawie udostępnienia swoim klientom sieci sportowych Turner TNT, TBS i truTV.

Firma twierdzi, iż nie miała innego wyjścia, jak porzucić część kanałów Discovery po tym, jak rozmowy z WBD nie przyniosły żadnych rezultatów, i oskarża WBD o negocjacje w złej wierze oraz „nadużycie ogromnej siły rynkowej, które ostatecznie ogranicza wybór konsumentów”.

Fubu twierdzi, iż zaoferowała WBD „stawki rynkowe” w celu zabezpieczenia całej tej zawartości, ale nigdy nie otrzymała kontroferty. Uważa się, iż gigant branży rozrywkowej nalegał na „stawki powyżej stawek rynkowych”. Fubo dalej podnosi alarm, mówiąc w zasadzie, iż dokładnie takie zachowanie przewidział, gdy Warner Bros. Discovery, Disney i Fox ogłosiły plany opracować własną usługę transmisji strumieniowej skoncentrowaną na sporcie.

Fubo nie tracił czasu, pozywając firmy, mając nadzieję, iż albo zapewni uczciwe warunki swoim własnym umowom dotyczącym transmisji strumieniowej w dłuższej perspektywie, albo, jeżeli to się nie uda, całkowicie zablokuje uruchomienie usługi. To ma uzyskał wsparcie od Dish i DirecTVobie wyraziły obawy, iż znajdą się w niekorzystnej sytuacji w związku z koniecznością konkurowania z megausługą sportową.

Oto fragment dzisiejszego komunikatu prasowego Fubo:

Warner Bros. Discovery uniemożliwiło także naszym klientom możliwość subskrybowania treści sportowych Turner oddzielnie od treści Discovery w ramach tańszego pakietu sportowego typu skinny. Jednak Warner Bros. Discovery ogłosiło, iż planuje udostępnić te niezbędne treści w ramach nadchodzącego wspólnego przedsięwzięcia związanego z transmisją sportową z The Walt Disney Company i Fox Corp.

To wszystko brzmi znajome przechodzenie tam i z powrotem które zwykle słyszymy za każdym razem, gdy serwisy streamingowe i właściciele treści kłócą się o przedłużenie umowy. Proszą o zbyt wiele to stały refren, a Fubo uważa usunięcie sieci Discovery za najlepszy wysiłek mający na celu „unikanie przenoszenia dodatkowych kosztów na konsumentów”. w tej chwili plany usługi zaczynają się od 79,99 USD miesięcznie, więc podwyżka cen sprawi, iż Fubo stanie się poza zasięgiem jeszcze większej liczby osób.

W przypadku gdyby w dającej się przewidzieć przyszłości sieci Discovery przepadły, czy Fubo nie powinno stać się… tańsze? Chciałbyś tak myśleć! Ale zwykle to nie działa w ten sposób.

Oto sieci, które zniknęły do ​​dziś:

Krawędź zwrócił się do Warner Bros. Discovery z prośbą o komentarz. Pójdę dalej i założę, iż firma wskaże Fubo jako nierozsądną stronę w tym sporze.



Source link

Idź do oryginalnego materiału