Fortuna, STS i Superbet – co z logotypami tych firm w Lidze Konferencji i jakie atrakcje oferują graczom?

1 miesiąc temu
Bukmacherka
Bukmacherka Fortuna, STS i Superbet – co z logotypami tych firm w Lidze Konferencji i jakie atrakcje oferują graczom?
01.10.2025 09:31

Fortuna, STS i Superbet – co z logotypami tych firm w Lidze Konferencji i jakie atrakcje oferują graczom?

W czwartek 2 października rozpocznie się nowa edycja Ligi Konferencji z aż czterema polskimi drużynami w fazie ligowej. Lech Poznań podejmie Rapid Wiedeń, Legia Warszawa rozpoczyna rywalizację w tych rozgrywkach od domowego starcia z Samsunsporem, Raków Częstochowa będzie gościł zespół Universitatea, a Jagiellonia Białystok ekipę Hamrun. Do Ligi Konferencji przygotowują się nie tylko nasze eksportowe drużyny, ale też firmy bukmacherskie, które są partnerami tych klubów

Bartłomiej Najtkowski
Udostępnij
Autor zdjęcia: Lech Poznań

Kwestią problematyczną pozostają logotypy firm bukmacherskich na meczach wyjazdowych w europejskich pucharach (rozgrywki pod egidą UEFA). Jakie jest zatem stanowisko w tej sprawie Fortuny, STS i Superbetu?

W Lidze Konferencji nasze logo nie jest obecne na koszulkach Legiii ze względu na ograniczenia możliwej powierzchni reklamowej, które nie zakładają obecności logotypów sponsorskich z tyłu koszulki pod numerem, więc problem meczów wyjazdowych niejako rozwiązuje się sam – mówi w rozmowie z Interplay Head of Marketing Fortuny Maciej Głaczyński.

Logotyp STS nie będzie obecny na strojach Rakowa Częstochowa podczas meczów fazy ligowej Ligi Konferencji Europy. Z uwagi na regulacje, Raków może mieć wyłącznie jednego sponsora zarówno na froncie koszulek, jak i na rękawku. W związku z tym jeden z frontowych partnerów klubu zajmie miejsce STS na rękawku, a drugi pozostanie na froncie strojów meczowych – tak jak miało to miejsce już w ostatniej rundzie eliminacji – zaznacza w rozmowie z Interplay Paweł Sikora, Head of PR&Sponsorship w STS.

Podobnie jak w kwalifikacjach tam, gdzie będzie to możliwe, będziemy grać z logo Superbet, natomiast w krajach, gdzie z powodu regulacji prawnych nie będzie możliwe promowanie naszej marki, sponsorowane przez nas kluby będą grać z logotypem marki Superscore, czyli aplikacji do śledzenia wyników na żywo – podkreśla w rozmowie z Interplay Bartosz Malaka, Head of Marketing & Sponsoring Superbetu.

Jak bukmacherzy „opakują” Ligę Konferencji?

Warto przekonać się, na jakie aktywności marketingowe i atrakcje mogą liczyć kibice w związku z tymi rozgrywkami, czy już powoli rozpoczyna się komunikacja w tym zakresie np. w social mediach?

W październiku stawiamy na promocje najbardziej lubiane przez naszych graczy . Powraca doskonale znane „30 za 30”, które dostępne będzie w dni z europejskimi pucharami oraz w weekendy. Dodatkowo podkręcamy też „Snajpera” w nowej wersji – bez limitu prób na ustrzelenie kursu 10, dzięki czemu można zdobyć 100 zł freebetu. Co więcej, po raz pierwszy „Snajper” aktywny jest codziennie, dając graczom jeszcze więcej szans na wygraną. Wszystkie spotkania startującej w październiku Ligi Konferencji, podobnie jak mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy, objęte są też „Safbetem 90:00” , za sprawą którego rozliczamy zakłady na wygraną gospodarzy lub gości już w 90 minucie, oszczędzając typerom stresu w doliczonym czasie gry. W pierwszej kolejce Ligi Mistrzów w ten sposób uratowana została wygrana Borussii Dortmund, a w Lidze Europy typy na zwycięstwo Viktorii Pilzno – mówi w rozmowie z Interplay Maciej Głaczyński.

Oczywiście bardzo mocno trzymamy kciuki za wyniki polskich drużyn w pucharach, zadbamy także o to, by nasza oferta dla graczy związana z tymi meczami była bogata i atrakcyjna. Jak zawsze zadbamy o dobrą komunikację oraz odpowiednie „opakowanie” występów sponsorowanych przez nas zespołów zarówno w mediach społecznościowych, jak i offline. Oczywiście nie znaczy to, iż mniej atrakcyjna będzie oferta na inne rozgrywki. Jesień to zawsze intensywny okres dla bukmacherów, wraca Liga Mistrzów, wracają topowe ligi. Bardzo cieszymy się z rozwoju naszego futbolu i z faktu, iż aż cztery zespoły reprezentują nasz kraj w fazie ligowej Ligi Konferencji, ale to tylko jeden z wielu ważnych dla nas jesienią elementów oferty – podkreśla w rozmowie z nami Bartosz Malaka.

I dodaje:

Pod kątem naszych aktywności marketingowych musimy pamiętać o tym, iż każde rozgrywki mają swoją specyfikę, o ile chodzi o to, na co organizatorzy pozwalają sponsorom. Na pewno wykorzystamy maksymalnie każdą możliwość dodatkowego aktywowania kibiców Lecha i Jagiellonii.

Oczywiście na kibiców będzie czekać szereg konkursów, w których do wygrania będą bilety na mecze domowe Rakowa. Planujemy również wspólnie z klubem organizację stref kibica podczas meczów w Sosnowcu. Dla klientów z kolei mamy przewidzianą rozbudowaną ofertę połączoną z atrakcyjnymi kursami i bonusami na każde spotkanie. Szczegóły wszystkich tych aktywności będziemy na bieżąco komunikować poprzez nasze media społecznościowe, aplikację, stronę www oraz CRM. Dla wszystkich firm bukmacherskich mecze polskich drużyn w pucharach są naturalnym motorem napędowym w dniu meczowym. Kibice interesują się nimi i chętnie typują ich rezultaty. Jako lider branży i sponsor jednej z drużyn grających w fazie ligowej LKE, oczywiście wykorzystamy ten fakt z korzyścią zarówno dla kibiców, jak i klientów, o czym szerzej mówiłem już wcześniej – zwraca uwagę w rozmowie z Interplay Paweł Sikora.

Promocja dla polskich marek

Warto zastanowić się nad tym, w jakim stopniu występy na arenie międzynarodowej wpływają na odbiór polskich firm bukmacherskich w związku z ich globalną ekspozycją?

Oczywiście jesteśmy bardzo dumni, iż dwie nasze drużyny będą reprezentować Polskę na arenie międzynarodowej. Budujemy także prestiż Superbet na innych rynkach. Przykładowo nasz brand był bardzo dobrze widoczny dla serbskich kibiców Crvenej Zvezdy, którzy dopingowali swoją drużynę w kwalifikacjach do Ligi Mistrzów. Na pewno taka ekspozycja, na strojach tak prestiżowego klubu jak Lech, na takim obiekcie i z takimi niesamowitymi kibicami, pomoże w pozytywnym odbiorze naszej marki kibicom w Belgradzie. Trudno jednak mówić, iż znacznie wpłynie to na odbiór Superbet na tamtejszym rynku, bo to jednak zawsze jest długofalowy proces. Myślę, iż śmiało możemy powiedzieć, iż zarówno miejsce najmocniejszych polskich klubów, jak i marki Superbet, jest na największych europejskich arenach i jesteśmy dumni, iż wspólnie możemy to realizować i wspierać polski futbol w powrocie na salony – akcentuje w rozmowie z nami Bartosz Malaka.

Head of Marketing & Sponsoring Superbetu uważa także, iż patrząc na poprzednie lata, np. występy Lecha, Legii i Jagiellonii w Lidze Konferencji, można stwierdzić, iż te rozgrywki są motorem napędowym dla tej firmy jeżeli chodzi o liczbę zakładów, zainteresowanie graczy:

Dobre występy drużyny zawsze pozytywnie wpływają na zainteresowanie graczy danymi rozgrywkami. Trzymamy kciuki, by polskie drużyny dotarły w tych rozgrywkach możliwie najdalej, budowały siłę swojej marki, naszej rodzimej ligi i zwiększały jej prestiż. To na pewno bardzo pozytywny bodziec nie tylko dla Superbet czy branży bukmacherskiej, ale przede wszystkim dla całej polskiej piłki.

Fortuna także dostrzega to, iż globalna ekspozycja marki jest bardzo pozytywnym czynnikiem.

Na pewno pozytywnie na nią rezonują – nie badamy jednak bezpośredniego wpływu takiej ekspozycji na markę. W rundach eliminacyjnych, w których Raków grał z logo STS na rękawku podczas domowych meczów, dodatkowo – wraz z brandingiem stadionowym – mecze te skutecznie pracują na umacnianie świadomości marki wśród kibiców. Polacy bardzo licznie oglądali mecze eliminacyjne polskich klubów, w tym Rakowa. Ich oglądalność kilkukrotnie przekraczała oglądalność standardowego meczu Ekstraklasy – zaznacza w rozmowie z Interplay Paweł Sikora.

Tak, występy polskich drużyn mają bardzo pozytywny wpływ na liczbę zakładów czy aktywnych graczy. W ostatnich latach, gdy Legia awansowała do fazy pucharowej Ligi Konferencji, wskakiwała wówczas do ścisłego topu drużyn, na których mecze w skali roku przyjmowaliśmy najwięcej stawek – podsumowuje Maciej Głaczyński.

Fortuna Jagiellonia Białystok Lech Poznań Legia Warszawa Liga Konferencji Raków Częstochowa STS Superbet
Udostępnij

Bartłomiej Najtkowski

Więcej Bukmacherka

Bukmacherka

Betclic Trophy Tour – trofeum Betclic 1. Ligi znów udostępnione dla kibiców

Już w najbliższej kolejce na trzech stadionach Betclic 1. Ligi pojawi się jedna z najciekawszych atrakcji. W ramach Betclic Trophy Tour kibice będą mieli wyjątkową okazję zobaczyć z bliska puchar, która trafi do najlepszej drużyny obecnego sezonu, a także zrobić sobie z nim pamiątkowe zdjęcie. Dla odwiedzających przygotowano także wiele… redakcja
Bukmacherka Razem dla Roberta Dymkowskiego – akcja Pogoni Szczecin i STS redakcja
Bukmacherka STS z kluczowym piłkarskim projektem. Wiele atrakcji dla kibiców Jakub Kłyszejko
Bukmacherka Hołd dla polskiego freestyle’u. Powstał film dokumentalny poświęcony Bitwie o Południe redakcja
Bukmacherka Safebet 90:00 Fortuny uratuje kupony w europejskich pucharach redakcja
Idź do oryginalnego materiału