FANGOL.pl: „Clou” naszej działalności to nie tylko tworzenie serwisu, ale przede wszystkim kontakt z odbiorcami

11 miesięcy temu
Jak zbudować zaangażowaną społeczność? W jaki sposób utrzymać zainteresowanie odbiorców? Między innymi o tym rozmawiamy z redakcją portalu fangol.pl, w której skład wchodzą Mikołaj Lipiński, Krzysztof Chodun oraz Michał Głowacki. FANGOL.pl to portal internetowy poświęcony piłce nożnej, który istnieje na rynku od kilku lat. Redakcja skupia się nie tylko na informowaniu o najnowszych wydarzeniach piłkarskich, ale także na budowaniu społeczności wokół tego tematu. Mikołaj Lipiński, jeden z założycieli portalu, opowiada, iż Fangol powstał z pasji do piłki nożnej i chęci dzielenia się tą pasją z innymi. Portal zyskał popularność dzięki różnorodnym treściom, które angażują użytkowników i wywołują emocje.
Jak budowało się społeczność oraz tworzyło portal internetowy kilkanaście lat temu?
– Nieraz się zdarzały jakieś problemy z internetem, ale wydaje mi się, iż największym wyzwaniem w tamtych czasach było „dotarcie się”,...
Idź do oryginalnego materiału