Duet PRO8L3M z nowym albumem „EX UMBRA AD LIBERTATEM”. Sponsorem jednego z teledysków ponownie został Betclic
„EX UMBRA AD LIBERTATEM” — najnowszy album duetu PRO8L3M — ukaże się już w najbliższy piątek, 24 października 2025 roku. Przed premierą zespół zaprezentował singiel „Polsilver” wraz z teledyskiem, zrealizowanym we współpracy z Betclic. Marka nie po raz pierwszy połączyła siły z PRO8L3M — wcześniej była m.in. sponsorem jednego z ich klipów.
Dziesiąte wydawnictwo w karierze duetu – „EX UMBRA AD LIBERTATEM” – to dwadzieścia nowych utworów i powrót do klasycznej rapowej konwencji, mocne wersy Oskara i eklektyczne, oparte o nietuzinkowe sample bity Steeza. Jest sensacyjnie i ostro, dramat goni żart, a powroty na stare podwórka przeplatają się z wystawnym życiem. Nie brakuje niewygodnego egzystencjalizmu i mocnych społecznych obserwacji. PRO8L3M – jak zawsze – nie chodzi na kompromisy, nie szczędząc kontrowersji.
Kolejna kooperacja
Betclic w przeszłości współpracował już z duetem, będąc sponsorem klipu do utworu “Nicea” z Andrzejem Chyrą w roli głównej. Marka zrealizowała także film w ramach projektu Betclic Studios, gdzie przedstawiono sylwetkę Fuziego, francuskiego artysty, znanego w Polsce przede wszystkim fanom duetu PRO8L3M jako autora ikonicznych okładek do płyt „Art Brut” i „Art Brut 2”. Obie produkcje zostały zrealizowane w ramach konkursu Papaya New Directors. Towarzyszyła im interaktywna wystawa PROXL3M EXPERI3NCE poświęcona zespołowi i pracy Fuziego. Wspólnie została także wypuszczona limitowana kolekcja kurtek. Przy okazji premiery nowej płyty, Betclic ponownie został sponsorem jednego z klipów – „Polsilver”.
– Rap od początku jest dla nas jednym z kluczowych światów, w którym chcemy być obecni – to właśnie dzięki niemu najpełniej docieramy do naszej społeczności. Po świetnie przyjętej ‘Nicei’, dokumencie o Fuzim i wszystkich aktywacjach, które realizowaliśmy wokół tych produkcji, naturalnym krokiem była kontynuacja współpracy z PRO8L3Mem. To część konsekwentnie realizowanej strategii marketingowej. Klip do ‘Polsilver’ to dopiero początek naszych działań przy nowej płycie PRO8L3Mu — i mogę zdradzić, iż tym razem również przygotowaliśmy kilka niespodzianek – powiedział Bartłomiej Płoskonka, Country Manager Betclic Polska.
„Polsilver” to szczera historia o zdradzie i jej konsekwencjach. W klipie śledzimy przygody trzech koleżanek, które gwałtownie okazują się całkiem sprawnym kobiecym gangiem, przywołując skojarzenia z ukochanym przez fanów i fanki PRO8L3M kultowym numerem i klipem do „Tori Black”. Dziewczyny z ”Polsilvera” w żadnym aspekcie nie boją się ryzyka, co udowadniają całkiem nieplanowanym porwaniem połączonym z rabunkiem. A miało być tylko wyjście na shopping… Teledysk wyreżyserował Piotrek Matejkowski.
redakcja
Więcej Bukmacherka
Kibice wybrali, a STS podwoił stawkę! 10 000 zł na rozwój sekcji bokserskiej Widzewa Łódź
STS, sponsor główny Widzewa Łódź, zrealizował kolejną wyjątkową inicjatywę wspólnie z klubem z al. Piłsudskiego. Akcja była częścią „Widzewiaka Meczu”, którego sponsorem był STS. W ramach głosowania, kibice wybierali najlepszego zawodnika spotkania z Arką Gdynia. Nagrodę ufundowaną przez STS, Ángel Baena przekazał na cel charytatywny, wybrany przez kibiców. Głosowanie odbyło… redakcja

2 dni temu








