DirecTV odrzuca ofertę Disneya dotyczącą przywrócenia jednego kanału tylko na dzisiejszy wieczór

cyberfeed.pl 3 tygodni temu


Disney był gotowy udostępnić część swojego kanału informacyjnego klientom DirecTV już dziś wieczorem, ale DirecTV nie było tym zainteresowane.

Gospodarzem kanału ABC News należącego do Disneya dzisiejsza debata prezydenckaa Disney zaoferował udostępnienie kanału abonentom DirecTV na trzy godziny bezpłatnie, napisały w e-mailu tego popołudnia rzeczniczki Disneya April Carretta i Bridget Osterhaus. Powiedziały, iż Disney chce udostępnić transmisję „bezpłatnie, ponieważ chcemy, aby wszyscy Amerykanie mogli oglądać dzisiejszą debatę w tym ważnym momencie naszej historii”.

Abonenci DirecTV przez cały czas mogą oglądać debatę w innych sieciach

Ale DirecTV odrzuciło ofertę, twierdząc, iż „spowoduje to zamieszanie wśród klientów”, gdy te kanały gwałtownie znikną. niepodpisane oświadczenie na swojej stronie internetowej DirecTV podaje, iż zaoferowało przywrócenie kanałów Disneya tylko pod warunkiem, iż pozostaną one aktywne do 17 września, co da klientom wystarczająco dużo czasu w obejrzenie Emmy i Monday Night Football. DirecTV poinformowało, iż jego oferta została odrzucona.

W związku z tym kanał ABC News nie będzie dziś dostępny dla klientów DirecTV.

Debata trwa transmisja jednoczesna w wielu innych sieciach i onlinewięc abonenci DirecTV przez cały czas będą mogli oglądać wydarzenie. Z drugiej strony ABC News może mieć mniej widzów oglądających transmisję z dużym potencjałem (i dwie przerwy reklamowe).

ABC, ESPN i inne kanały Disneya nie były dostępne dla abonentów DirecTV od 1 września. Obie firmy toczą spór kontraktowy dotyczący warunków i opłat związanych z dystrybucją kanałów Disneya. Disney twierdzi, iż DirecTV niedocenia swoich kanałów, podczas gdy DirecTV twierdzi, iż warunki Disneya nie oferują mu wystarczającej elastyczności, aby tworzyć różne pakiety dla klientów.

Od tego czasu obie strony co jakiś czas wydawały oświadczenia, w których się wzajemnie krytykowały. W międzyczasie klienci DirecTV przegapiony zasięg meczu otwarcia sezonu US Open i NFL.

Disney twierdzi, iż negocjacje z DirecTV trwają. „Pozostajemy przy stole negocjując z DirecTV, a przywrócenie naszego programu dla ich abonentów jest całkowicie pod ich kontrolą” – napisali Carretta i Osterhaus. DirecTV stwierdziło, iż jego oferta tymczasowego przywrócenia dostępu „pozostaje na stole”.



Source link

Idź do oryginalnego materiału