Rozpoznawalność na europejskim rynku – a adekwatnie jej brak – to główny problem chińskich marek samochodowych, które szturmem chcą wziąć Stary Kontynent. BYD, czyli potentat z Państwa Środka, skupiający się głównie na elektrycznych autach, jest już krok dalej od swojej licznej rodzimej konkurencji. Pomogła w tym szeroko zakrojona kampania reklamowa podczas zeszłorocznych piłkarskich mistrzostw Europy w Niemczech. Śledząc Euro 2024, nie dało się nie natknąć na chińskie pojazdy prezentowane na stadionach, w telewizji, na billboardach, w internecie czy w prasie. BYD dał się też poznać jako producent, który przywiązuje wagę do jakości wykończenia wnętrza. Półka premium? Bez przesady, ale na pewno samochody tej marki nie kojarzą się z tanimi i tandetnymi.
- Strona główna
- Piłka nożna
- Delfinem po Warszawie. Recenzja BYD Dolphin Surf
Powiązane
Beniaminek rewelacją La Ligi. Wygrał kolejny mecz
6 minut temu
Matty Cash z golem. Tak ocenili go Anglicy
39 minut temu
Dyscyplina u Flicka górą! Gwiazdor na ławce rezerwowych
56 minut temu
Zwrot akcji w meczu Serie A. Fiorentina zawodzi
59 minut temu
Znowu trafi? Znamy skład FC Barcelony na mecz
1 godzina temu
Polecane
Hokej: THL. Mistrzowie w odwrocie
26 minut temu
Górnik - Widzew: dramatyczny mecz pełen zwrotów akcji
51 minut temu
Kompromitacja GKS-u Tychy w Pruszkowie
54 minut temu
Zwycięski finisz Podlasia w starciu z Siarką
57 minut temu
Ośrodek Sportowy Zawady
59 minut temu