Rozpoznawalność na europejskim rynku – a adekwatnie jej brak – to główny problem chińskich marek samochodowych, które szturmem chcą wziąć Stary Kontynent. BYD, czyli potentat z Państwa Środka, skupiający się głównie na elektrycznych autach, jest już krok dalej od swojej licznej rodzimej konkurencji. Pomogła w tym szeroko zakrojona kampania reklamowa podczas zeszłorocznych piłkarskich mistrzostw Europy w Niemczech. Śledząc Euro 2024, nie dało się nie natknąć na chińskie pojazdy prezentowane na stadionach, w telewizji, na billboardach, w internecie czy w prasie. BYD dał się też poznać jako producent, który przywiązuje wagę do jakości wykończenia wnętrza. Półka premium? Bez przesady, ale na pewno samochody tej marki nie kojarzą się z tanimi i tandetnymi.
- Strona główna
- Piłka nożna
- Delfinem po Warszawie. Recenzja BYD Dolphin Surf
Powiązane
Mamy potwierdzenie z PZPN. "Rozmowy zaawansowane"
36 minut temu
Stało się. Hit Barcelony. Nowy rywal Szczęsnego podpisał
1 godzina temu
Prezes Barcelony zabrał głos w sprawie hitowego transferu
1 godzina temu
Polecane
Turniej pełen atrakcji
13 minut temu
Zbiorą elekrośmieci
21 minut temu
Sukcesy plastyczne Jagody [ZDJĘCIA]
33 minut temu
Miki Run: Sport i Pomoc Zwyciężyły w Pile
40 minut temu
0,04 do Europy
41 minut temu
Jubileuszowe XXX Katedralne Koncerty Organowe
54 minut temu