BrewDog ogłasza się dumnym antysponsorem mundialu w Katarze

1 rok temu
Marka piwa ruszyła z kampanią billboardową dotyczącą nadchodzących mistrzostw świata w piłce nożnej. Bynajmniej nie chodzi o promowanie wydarzenia. BrewDog wyraża swój sprzeciw wobec gospodarza mundialu i wzywa do bojkotu. Tegoroczne mistrzostwa świata w piłce nożnej od miesięcy budzą wielkie emocje i kontrowersje głównie ze względu na łamanie praw człowieka w Katarze oraz korupcję dotyczącą organizacji wydarzenia. Niedawno swój protest wyraził Hummel z „niewidocznym logo" na piłkarskich koszulkach. Na niecałe dwa tygodnie przed wydarzeniem marka piwa rzemieślniczego BrewDog również postanowiła zabrać głos w tej sprawie.
„Najpierw Rosja, potem Katar. Nie możemy się doczekać Korei Północnej”, „Brew Dog – dumny ANTYsponsor” – to niektóre z haseł, jakie pojawiły się na billboardach marki.


Piłka nożna ma być dla wszystkich. Jednak w Katarze homoseksualizm jest nielegalny, chłosta jest dopuszczalną formą kary, a...
Idź do oryginalnego materiału