BETFAN i Pudzian zapraszają do wspólnych emocji. W nowej kampanii brandowej pojawia się… guziec
Marka BETFAN – legalny polski bukmacher znany z dystansu i humoru – startuje z kampanią „Daj się zaprosić!”. W roli głównej znów pojawia się Mariusz Pudzianowski, ale tym razem nie jest sam. Towarzyszy mu guziec – zadziorny, ale uroczy kompan, który idealnie oddaje charakter marki: buntowniczy, pełen humoru i dystansu.

BETFAN po raz kolejny idzie własną drogą. Zamiast patosu – jest zabawa. Zamiast sztucznego napięcia – autentyczne emocje. Bo dla BETFAN zakłady to emocje i adrenalina, ale przede wszystkim dystans do otaczającego świata.
– W kampanii „Daj się zaprosić!” chcieliśmy połączyć energię i siłę Pudziana z czymś nieoczywistym, trochę absurdalnym, ale oddającym charakter marki. Tak narodził się guziec, który kontrastuje z Mariuszem i pokazuje, iż w BETFAN znajdzie się miejsce dla wszystkich. To kampania o wspólnej zabawie i dystansie do siebie – mówi Krystian Trapszo, dyrektor marketingu BETFAN.
“Daj się zaprosić!” to hasło, które można czytać na wiele sposobów. To zaproszenie do świata BETFAN – pełnego emocji, rywalizacji i zabawy. Ale też mrugnięcie okiem do graczy: najlepsze historie zaczynają się od prostego „chodź, spróbuj ze mną”. Bo w BETFAN nie chodzi tylko o zakłady – chodzi o emocje, które łączą ludzi.

redakcja
Więcej Bukmacherka
Bezpieczny wynik z Betclic! Dwubramkowa przewaga rozliczana „na zielono”
We wrześniu Betclic zaprezentował swoim graczom najświeższą wersję aplikacji, w której nie zabrakło innowacyjnych rozwiązań, unowocześnionej warstwy wizualnej, a przede wszystkim funkcji Multiboost podwyższającej wygrane na kuponach choćby o 100%. Jak się okazuje, to nie koniec innowacji, bo z najnowszą aktualizacją bukmacher włącza opcję „Bezpiecznego wyniku”. redakcja




Artykuł BETFAN i Pudzian zapraszają do wspólnych emocji. W nowej kampanii
brandowej pojawia się… guziec pochodzi z serwisu Interplay - automaty, bukmacherka, kasyna i loterie.