Betcris o końcu umowy z Pogonią: osiągnęliśmy swoje cele

2 dni temu

Przez dwa ostatnie sezony logo firmy Betcris widniało na froncie koszulek klubu ze Szczecina. W tym czasie Kamil Grosicki i koledzy awansowali do europejskich pucharów czy walczyli w finale Pucharu Polski na stadionie PGE Narodowym. Niedawno klub wydał oświadczenie, w którym poinformował o zakończeniu współpracy.

“Czasem przychodzi taki moment, gdy trzeba już spojrzeć w inną stronę. To nie zmienia jednak szacunku i wdzięczności za czas spędzony u swojego boku. Dziękujemy za to”, napisano m.in. na oficjalnej stronie klubu.

Przedstawiciel Betcris podkreśla, iż ta umowa była dla firmy szczególnie ważna w czasie wchodzenia na polski rynek. – Umowa była od początku zawarta na dwa sezony i wygasła w sposób naturalny. Zawieraliśmy ją, wchodząc na polski rynek i naszym celem było zbudowanie świadomości marki Betcris wśród kibiców. To się udało, bo w tym czasie Pogoń odnosiła sukcesy, grała w pucharach, walczyła o tytuły w Polsce – mówi Interplay.pl Jacek Jakubowski, Prezes Zarządu Betcris.

To były bardzo intensywne i udane 2 lata!
🩵Cieszymy się, iż mogliśmy iść w tym czasie z granatowo-bordowymi ramię w ramię!
@PogonSzczecin – DZIĘKUJEMY! Życzymy powodzenia w nowym sezonie i trzymamy kciuki za jak najlepsze występy! pic.twitter.com/rPSdliGJSe

— Betcris Polska (@BetcrisPL) July 1, 2024

To nie była jedyna aktywność sponsorska legalnego bukmachera na polskim rynku. Betcris wspierał także Zagłębie Sosnowiec, siatkarską Asseco Resovię, piłkarzy ręcznych Industrii Kielce czy kilka portali o tematyce piłkarskiej. Wiadomo też, iż umowa ze spadkowiczem z pierwszej ligi również nie będzie kontynuowana.

Dziękujemy @zaglebie_eu za współpracę!
Miniony sezon nie należał do najłatwiejszych, ale trzymamy kciuki i wierzymy w szybki powrót do pierwszej ligi, a następnie – do Ekstraklasy! pic.twitter.com/hQSWKfvRnD

— Betcris Polska (@BetcrisPL) July 2, 2024

Czy efekt sponsorowania Pogoni Szczecin było widać w liczbach? – Kibice Pogoni Szczecin zakładali u nas konta. Widzieliśmy to po linkach aktywacyjnych, z których korzystali. Zwiększyła się przede wszystkim liczba naszych klientów z województwa zachodniopomorskiego. Niektórzy zainteresowali się nami, widząc np. reklamę na stadionie, czy wpisali naszą nazwę w wyszukiwarce – dodaje Jakubowski.

Bukmacher być może jeszcze wróci do takiej formy reklamy, jaką jest sponsorowanie klubów piłkarskich.

Nie stosujemy tak agresywnych kampanii jak np. Betclic. Być może wrócimy na koszulki klubu piłkarskiego, wszystko zależy od obrotów. Trwa piłkarskie Euro, niedługo rusza nowy sezon piłkarskich lig w Polsce i Europie. Na razie nasze wyniki są dla nas satysfakcjonujące, biorąc pod uwagę bardzo agresywną i prawdopodobnie kosztowną kampanię konkurencji – podsumowuje nasz rozmówca.

Idź do oryginalnego materiału