Betclic zaprasza na Freebets Festival

3 dni temu
Bukmacherka
Bukmacherka Betclic zaprasza na Freebets Festival
17.08.2025 20:49

Betclic zaprasza na Freebets Festival

Sezon festiwalowy trwa w najlepsze. Nie tylko w przestrzeni miejskiej, ale także w aplikacji Betclic! Bukmacher zaprasza swoich użytkowników na Freebets Festival pełen misji, promocji i nagród.

redakcja
Udostępnij

Freebets Festival to specjalna kampania Betclic z okazji wznowienia rozgrywek piłkarskich w Europie. Rundy kwalifikacyjne europejskich pucharów wkroczyły w decydującą fazę, rozegrany został Superpuchar Europy, a już od tego weekendu będziemy mogli emocjonować się spotkaniami Premier League, LaLiga i Ligue 1. W kolejny weekend czekają nas premierowe spotkania Bundesligi oraz Serie A. A do tego lokalna wisienka na torcie – mecze PKO BP Ekstraklasy i Betclic 1. Ligi.

Specjalne oferty – kiedy obowiązują?

Dlatego Betclic zaprasza typerów, aby po zasłużonych urlopach (lub w trakcie wypoczynku) skorzystali z ofert specjalnych pod szyldem Freebet Festivalu. Od 15 do 24 sierpnia 2025 roku, po zalogowaniu w aplikacji, na każdego czekać będą specjalne Misje oraz oferty z nagrodami od depozytu lub natychmiastowe Freebety za logowania! Dodatkowo tylko do 18 sierpnia trwa promocja w programie polecającym Betclic – Zbierz Drużynę. Za polecenie znajomych do rejestracji w Betclic będzie można odebrać choćby 150 zł we Freebetach (a każdy z poleconych otrzyma dodatkowe 30 zł na start).

Betclic Freebets Festival
Udostępnij

redakcja

Więcej Bukmacherka

Bukmacherka

BETTERS nowym sponsorem ŁKS-u

Do grona sponsorów Łódzkiego Klubu Sportowego dołączyła marka BETTERS – legalny polski bukmacher. Logo sponsora pojawi się na lewej nogawce spodenek meczowych „Rycerzy Wiosny”. Umowa o współpracy będzie obowiązywać do końca sezonu 2025/2026 z opcją przedłużenia na kolejne sezony. redakcja
Bukmacherka Fortuna ma prezent dla fanów LaLiga. Można wygrać wyjazd na El Clasico redakcja
Bukmacherka Entain ma nowego przewodniczącego redakcja
Bukmacherka Jeremy Sochan gra z Superbet! Pierwsza w Polsce kampania 360 promująca odpowiedzialną grę redakcja
Wywiady Paweł Topolski: na początku chcieliśmy się wyróżnić i przeskoczyć „najnowszych” [WYWIAD] Jakub Kłyszejko
Idź do oryginalnego materiału