Betclic z kampanią „Możesz wygrywać jeszcze więcej” – AI, innowacja i emocje kibicowania

2 dni temu
Bukmacherka
Bukmacherka Betclic z kampanią „Możesz wygrywać jeszcze więcej” – AI, innowacja i emocje kibicowania
29.10.2025 17:04

Betclic z kampanią „Możesz wygrywać jeszcze więcej” – AI, innowacja i emocje kibicowania

Betclic, jeden z liderów polskiego rynku bukmacherskiego, po raz kolejny udowadnia, iż łączy technologię z emocjami sportu. Marka zaprezentowała nową kampanię „Możesz wygrywać jeszcze więcej”, stworzoną we współpracy z agencją 45AI – AI-native agencją kreatywno-produkcyjną.

redakcja
Udostępnij
Autor zdjęcia: Betclic

Nowa kampania promuje unikalną ofertę Betclic – „Grę bez podatku”, „Multiboost” oraz „Bezpieczny wynik” – i została zrealizowana w całości przy wykorzystaniu narzędzi sztucznej inteligencji. AI zostało zastosowane na każdym etapie – od strategii i kreacji po finalną produkcję wideo. Proces twórczy połączył precyzję technologii z ludzką kreatywnością, pozwalając oddać emocje sportu w nowej, ekspresyjnej formie.

W naszej strategii marketingowej zawsze szukamy nowych ścieżek i rozwiązań. Mocno wierzymy w AI jako narzędzie, które już dziś daje zupełnie nowe możliwości, również w zakresie kreacji i komunikacji. Liczę, iż nowa kampania pokaże, jak wiele możemy osiągnąć dzięki współpracy ludzi i AI, ale też zyska uznanie i sympatię odbiorców – powiedział Bartłomiej Płoskonka, Country Manager Betclic Polska.

Imponujący realizm

Dynamiczne ujęcia meczu, realistyczne ruchy zawodników i złożona fizyka gry powstały z wykorzystaniem generatywnych modeli AI – m.in. MidJourney, Runway, Veo3 czy Flux. Wszystkie elementy dźwiękowe, od efektów po specjalnie skomponowaną piosenkę, również zostały wygenerowane przez sztuczną inteligencję. W efekcie powstał pierwszej projektu AI o takiej skali w branży bukmacherskiej, łączący emocje sportu z nowoczesną narracją wizualną.

W 45AI wierzymy, iż przewaga w pracy kreatywnej wynika z połączenia technologii i ludzkiej kreatywności. Tym razem chcieliśmy sprawdzić, czy jesteśmy w stanie opowiedzieć emocje meczu piłkarskiego w sposób zupełnie nowy, przy użyciu wyłącznie narzędzi AI. Wymagało to odwagi, testowania kilkudziesięciu modeli i nieustannego iterowania, ale też dawało ogromną swobodę twórczą. Co najważniejsze, proces był w pełni transparentny – klient na bieżąco uczestniczył w każdej decyzji kreatywnej. To dowód, iż współczesna produkcja AI może być zarówno kontrolowalna, jak i niesamowicie ekspresyjna – mówi Maciej Dobrodziej, Partner 45AI.

Ale żadne narzędzie nie miałoby znaczenia bez wyjątkowego ludzkiego pierwiastka, bez zespołu agencji i zaufania klienta. To właśnie to sprawiło, iż technologia stała się środkiem do stworzenia angażującego i emocjonalnego kontentu.

Kolejna taki projekt

Innowacja jest wpisana w DNA Betclic, ale równie ważne jak technologia są dla marki emocje – zwłaszcza te, w których centrum znajduje się kibic. Niezależnie od wielkości klubu, klasy rozgrywkowej czy dyscypliny, w strategii Betclic to właśnie fani są sercem sportu. W ramach platformy „Kibicem Się Jest” Betclic konsekwentnie tworzy projekty, które łączą kreatywność, pasję i doświadczenie kibicowania. To z tej filozofii narodziły się tak głośne akcje jak nominowana do nagród branżowych FANna – jacuzzi przy linii bocznej, które stało się globalnym viralem, Dinner in the Sky – kolacja unosząca kibiców ponad boiskiem, oraz POLecimy do mistrza – dostarczenie Pucharu dla Mistrza Betclic 1. Ligi… helikopterem. Każdy z tych projektów pokazuje, iż w Betclic innowacja zawsze idzie w parze z emocjami.

Spoty reklamowe można obejrzeć tutaj: wersja 40 sek: https://youtu.be/0xkLcqPU8To


AI Betclic kampania
Udostępnij

redakcja

Więcej Bukmacherka

Bukmacherka

STS rusza w Polskę z Pucharem – startuje Trophy Tour w ramach STS Pucharu Polski

STS, sponsor tytularny STS Pucharu Polski, ruszył w trasę po kraju z wyjątkową aktywacją sponsorską. Dziś wystartował STS Trophy Tour, mobilna strefa kibica, w której fani piłki nożnej mogli zrobić sobie zdjęcie z pucharem, otrzymać unikatowe gadżety przygotowane specjalnie pod wybrane mecze, a także będą mogli spotkać popularnych influencerów i… redakcja
Eventy Legalny podziemny krąg, gala Basement Fight Circle ekskluzywnie w Betclic redakcja
Bukmacherka Duża zmiana w Betcris. Dojdzie do sprzedaży redakcja
Bukmacherka STS rusza z akcją „Mysterybox” – wyjątkowa promocja z okazji El Clasico redakcja
Bukmacherka W STS Club liczy się bardziej – rusza największy na rynku program lojalnościowy redakcja
Idź do oryginalnego materiału