Betclic w chmurach – obiad, który przenosi kibicowanie na wyższy poziom

11 godzin temu
Bukmacherka
Bukmacherka Betclic w chmurach – obiad, który przenosi kibicowanie na wyższy poziom
20.08.2025 11:53

Betclic w chmurach – obiad, który przenosi kibicowanie na wyższy poziom

Piłkarskie emocje unoszą się w powietrzu – to slogan, który możemy często usłyszeć z ust komentatorów, relacjonujących zawody sportowe. Na żywo przekonają się o tym fani hiszpańskiej piłki, kibice Meczu Miesiąca Betclic 1. Ligi pomiędzy Wisłą Kraków a Śląskiem Wrocław oraz ambasadorzy Betclic. Obejrzą oni swoje spotkania z niezwykłej platformy umieszczonej na wysokości 50 metrów, delektując się pysznym jedzeniem przygotowanym przez szefa kuchni.

redakcja
Udostępnij

W sobotę pierwsza grupa wybranych w konkursie kibiców wyląduje w chmurach i obejrzy spotkanie Barcelona – Levante w towarzystwie znanego YouTubera – Footrolla oraz Tomka Ćwiąkały. Całość watchparty transmitowana będzie na kanale YouTube Betclic. Z kolei dla lokalnych fanów piłki nożnej w niedzielę planowany jest wjazd na Mecz Miesiąca pomiędzy Wisłą Kraków a Śląskiem Wrocław. Cała konstrukcja podniebnej restauracji stanie tuż przy stadionie Białej Gwiazdy, a dzięki lokalizacji i wysokości uczestnicy będą mogli cieszyć się widokiem na boisko w trakcie całego spotkania. Równolegle mecz transmitowany będzie również na ekranach, tak aby żaden z kibiców nie przegapił ani minuty rywalizacji. Wśród zaproszonych gości znajdzie się m.in. Damian Bąbol – dziennikarz i influencer.

Za organizację atrakcji odpowiada Betclic – sponsor tytularny rozgrywek Betclic 1., 2., 3. ligi piłkarskiej.

Chcieliśmy stworzyć dla kibiców coś świeżego, co tak jak dobrze znane Betclicowe jacuzzi, pozostanie na długo w ich pamięci. Nasza wariacja “Dinner in the Sky” to połączenie emocji sportowych i kulinarnych doznań. Cieszymy się, iż możemy podarować fanom kolejne, unikatowe doświadczenie i organizować podobne akcje w ramach kampanii “Kibicem się jest”, by dalej doceniać fanów, bez których ten sport straciłby swoją magię – mówił Bartłomiej Płoskonka, Country manager Betclic Polska.

Udział w tych wydarzeniach możliwy jest wyłącznie poprzez konkursy w social mediach organizowanych przez sponsora tytularnego 1. Ligi – Betclic – oraz na kanałach Wisły Kraków. Dodatkowo na kibiców obecnych na stadionie Białej Gwiazdy czeka konkurs w przerwie meczu. W aplikacji Betclic dostępna będzie także rozszerzona oferta kursowa na Mecz Miesiąca Betclic 1. Ligi oraz zakłady specjalne zaproponowane przez influencerów.

Bartłomiej Płoskonka Betclic Betclic 1. Liga Betclic w chmurach Zakłady Bukmacherskie
Udostępnij

redakcja

Więcej Bukmacherka

Bukmacherka

Betclic Clash Summer ogłosiło zaproszone drużyny oraz uczestników kwalifikacji. Fanów CS2 czeka turniej społeczności

Betclic Clash Summer zbliża się wielkimi krokami – poznaliśmy już pierwsze zespoły, które wystąpią w wielkim finale organizowanym w Kinguin Esports Lounge w Gdańsku. ECSTATIC, Iberian Soul, TNL i Fnatic będą czekać na kolejne cztery drużyny, wyłonione podczas kwalifikacji online. Równolegle z pierwszym etapem rozgrywek odbędzie się CS2 Community Wingman… redakcja
Bukmacherka STS Sponsorem Tytularnym Pucharu i Superpucharu Polski redakcja
Bukmacherka Nowa oferta powitalna BETFAN redakcja
Bukmacherka Betclic zaprasza na Freebets Festival redakcja
Bukmacherka BETTERS nowym sponsorem ŁKS-u redakcja
Idź do oryginalnego materiału