Bartłomiej Płoskonka (Betclic): Reklamy zakładów bukmacherskich mogą wydawać się bardziej widoczne

1 rok temu
– W naszej branży bywa tak, iż choćby najdrobniejsze ruchy marketingowe należy konsultować z prawnikami – O prowadzeniu komunikacji marketingowej w branży bukmacherskiej rozmawiamy z Bartłomiejem Płoskonką, country managerem w Betclic. Fot. od lewej: Bartłomiej Płoskonka
Zakłady bukmacherskie muszą się liczyć z wieloma ograniczeniami prawnymi. Jakie w związku z tym pojawiają się największe wyzwania w prowadzeniu komunikacji marketingowej w tej branży?
Największym wyzwaniem jest samo w sobie poruszanie się po rynku w wąskich ramach nakładanych przez zapisy ustawy o grach hazardowych. Jest to akt prawny pozostawiający pewne pole do interpretacji zarówno ustawodawcy, jak i podmiotom, których dotyczy. Gramy więc według „zasad gry”, które nie są do końca jasne.
Z perspektywy komunikacji marketingowej, najważniejsze w ustawie jest rozróżnienie trzech głównych pojęć: informacji o sponsorowaniu, reklamy i promocji. Zapisy...
Idź do oryginalnego materiału