Alkohol na mundialu tylko dla wybranych. Budweiser bez prawa do sprzedaży piwa

1 rok temu
Tuż przed rozpoczęciem mistrzostw świata w piłce nożnej, FIFA ogłosiła, iż wbrew kontraktowi wartemu 75 mln dolarów, Budweiser nie będzie mógł prowadzić sprzedaży alkoholu na stadionach w Katarze. Wysokoprocentowe napoje będą dostępne jedynie dla specjalnych gości i w ograniczonych ilościach. Zalewie dwie doby przed rozpoczęciem mundialu organizatorzy wydarzenia postanowili zmienić decyzję dotyczącą promocji i dystrybucji alkoholu na stadionach. Początkowo zażądano przeniesienia namiotów Budweiser, czyli głównego sponsora rozgrywek, który miał wyłączne prawo do sprzedaży piwa na mundialu. Powód? Zdecydowano, iż "natrętne" logo alkoholowej marki powinno "mniej rzucać się w oczy".
Okazało się, iż na tym zmiany się nie kończą. FIFA podała, iż sponsor nie będzie mógł w ogóle prowadzić sprzedaży piwa alkoholowego podczas sportowej imprezy.


Piwo odpada z mundialu. Nie będzie sprzedawane na żadnym z ośmiu stadionów Pucharu Świata w Katarze. Ta zmiana oznacza, iż FIFA stoi teraz...
Idź do oryginalnego materiału