Adidas zajmuje miejsce 4F. Zostaje nowym sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego

1 rok temu
Jak donoszą media społecznościowe, na polskim rynku sportowym dochodzi właśnie do poważnych zmian. Mowa o sponsorze Polskiego Komitetu Olimpijskiego, którym od 2008 roku była firma 4F. Teraz jej miejsce zajmie międzynarodowy gigant — adidas. fot. Instagram
O rewolucji informuje na platformie X m.in. Marek Plawgo. Polski płotkarz, sprinter i olimpijczyk zamieścił na swoim koncie krótkie video, w którym wyraźnie widać charakterystyczne logo marki adidas, a także podpis: „Big news. @adidas X @PKOL_pl razem!”


fot. X
Również dziś rano, video pojawiło się również na facebookowym koncie PKOL.
Czy tak poważna zmiana tuż przez zbliżającymi się coraz szybciej igrzyskami olimpijskimi w Paryżu (lipiec — sierpień 2024 r.) wpłynie na wyniki polskich sportowców na francuskich arenach? Jest na to szansa, bowiem kooperacja PKOL z firmą adidas gwarantuje olimpijczykom dostęp nie tylko do najmodniejszych strojów, ale również do...
Idź do oryginalnego materiału