Kropliczanka sponsorem Pogoni Siedlce. Genialna akcja marketingowa CANAL+ i twórców „The Office PL”

1 godzina temu

CANAL+ po raz kolejny udowadnia, iż marketing potrafi zamieniać w czyste złoto. Fikcyjna firma Kropliczanka i jej legendarny prezes Michał Holc – bohaterowie serialu „The Office PL” – niespodziewanie „wkroczyli” do świata realnego futbolu. Logo kultowego już przedsiębiorstwa „handlującego ludźmi” pojawi się na koszulkach pierwszoligowej Pogoni Siedlce.

Fikcja wchodzi do realu. Siedlce sceną znakomitego marketingu

W serialu CANAL+ Kropliczanka to lokalna firma z siedzibą właśnie w Siedlcach. Jej absurdalne hasła i charakterystyczne podejście do biznesu stały się jednym z najbardziej rozpoznawalnych elementów polskiej wersji „The Office”.

Na oficjalnej stronie przedsiębiorstwa widnieje kultowy już opis:

„Nie zajmujemy się handlem wodą. Zajmujemy się handlem ludźmi.”

Dziś ten serialowy świat przeniósł się do prawdziwej piłki. Jak ogłoszono na konferencji prasowej, symboliczna kooperacja Kropliczanki i Pogoni Siedlce stanie się faktem – choć tylko na jeden mecz.

Konferencja jak z The Office. Holc i Firus kradną show

Na spotkaniu medialnym pojawili się:

  • Łukasz Firus – dyrektor Pogoni Siedlce
  • Michał Holc – fikcyjny prezes Kropliczanki, bohater serialu

Holc wszedł w swoją charakterystyczną, nieco niezręczną rolę:

„Drodzy siedlczanie, wrazem z prezesem Pogoni Siedlce chcieliśmy ogłosić współpracę Kropliczanki z klubem.”

Firus dorzucił żart, który rozbawił salę:

„Człowiek składa się w 70 procentach z wody. Od dzisiaj nasi piłkarze będą składać się w 70 procentach z Kropliczanki.”

Holc postanowił pójść za ciosem:

„A wiecie, co mówi facet, jak przychodzi do fryzjera? Gol.”

Tym razem… cisza. Czyli dokładnie tak, jak w serialu.

Michał Holc spełnia marzenia! Kropliczanka została sponsorem @MKPPogonSiedlce! Co prawda tylko na jeden mecz, ale liczy się gest.

6 grudnia gracze Pogoni Siedlce zagrają z Wieczystą Kraków w specjalnych koszulkach z moją mamą w logo! pic.twitter.com/TevKBXdJQr

— Michał Holc (@HolcMichal) December 2, 2025

Specjalne trykoty tylko na jeden mecz

Efekty współpracy zobaczymy 6 grudnia w starciu Pogoni Siedlce z Wieczystą Kraków. Zawodnicy Adama Noconia wybiegną w specjalnych koszulkach z logo Kropliczanki – a serialowa fikcja stanie się częścią realnego widowiska sportowego.

To jedna z najciekawszych kampanii marketingowych w polskim futbolu ostatnich lat. CANAL+ po raz kolejny pokazuje, jak kreatywnie łączyć świat sportu i popkultury.

The Office PL znów na ustach fanów

Kropliczanka jest jednym z najbardziej zapadających w pamięć elementów polskiego „The Office PL”. Jej wejście do piłki tylko podbija oczekiwania przed kolejnymi sezonami serialu.

Idź do oryginalnego materiału