
CANAL+ po raz kolejny udowadnia, iż marketing potrafi zamieniać w czyste złoto. Fikcyjna firma Kropliczanka i jej legendarny prezes Michał Holc – bohaterowie serialu „The Office PL” – niespodziewanie „wkroczyli” do świata realnego futbolu. Logo kultowego już przedsiębiorstwa „handlującego ludźmi” pojawi się na koszulkach pierwszoligowej Pogoni Siedlce.
Fikcja wchodzi do realu. Siedlce sceną znakomitego marketingu
W serialu CANAL+ Kropliczanka to lokalna firma z siedzibą właśnie w Siedlcach. Jej absurdalne hasła i charakterystyczne podejście do biznesu stały się jednym z najbardziej rozpoznawalnych elementów polskiej wersji „The Office”.
Na oficjalnej stronie przedsiębiorstwa widnieje kultowy już opis:
„Nie zajmujemy się handlem wodą. Zajmujemy się handlem ludźmi.”
Dziś ten serialowy świat przeniósł się do prawdziwej piłki. Jak ogłoszono na konferencji prasowej, symboliczna kooperacja Kropliczanki i Pogoni Siedlce stanie się faktem – choć tylko na jeden mecz.
Konferencja jak z The Office. Holc i Firus kradną show
Na spotkaniu medialnym pojawili się:
- Łukasz Firus – dyrektor Pogoni Siedlce
- Michał Holc – fikcyjny prezes Kropliczanki, bohater serialu
Holc wszedł w swoją charakterystyczną, nieco niezręczną rolę:
„Drodzy siedlczanie, wrazem z prezesem Pogoni Siedlce chcieliśmy ogłosić współpracę Kropliczanki z klubem.”
Firus dorzucił żart, który rozbawił salę:
„Człowiek składa się w 70 procentach z wody. Od dzisiaj nasi piłkarze będą składać się w 70 procentach z Kropliczanki.”
Holc postanowił pójść za ciosem:
„A wiecie, co mówi facet, jak przychodzi do fryzjera? Gol.”
Tym razem… cisza. Czyli dokładnie tak, jak w serialu.
Michał Holc spełnia marzenia! Kropliczanka została sponsorem @MKPPogonSiedlce! Co prawda tylko na jeden mecz, ale liczy się gest.
6 grudnia gracze Pogoni Siedlce zagrają z Wieczystą Kraków w specjalnych koszulkach z moją mamą w logo! pic.twitter.com/TevKBXdJQr
Specjalne trykoty tylko na jeden mecz
Efekty współpracy zobaczymy 6 grudnia w starciu Pogoni Siedlce z Wieczystą Kraków. Zawodnicy Adama Noconia wybiegną w specjalnych koszulkach z logo Kropliczanki – a serialowa fikcja stanie się częścią realnego widowiska sportowego.
To jedna z najciekawszych kampanii marketingowych w polskim futbolu ostatnich lat. CANAL+ po raz kolejny pokazuje, jak kreatywnie łączyć świat sportu i popkultury.
The Office PL znów na ustach fanów
Kropliczanka jest jednym z najbardziej zapadających w pamięć elementów polskiego „The Office PL”. Jej wejście do piłki tylko podbija oczekiwania przed kolejnymi sezonami serialu.

1 godzina temu









![[02.12.2025] Wieczór ze smakiem i tradycją](https://powiat-legionowski.pl/img/artykuly/1/2025_12/wieczor-ze-smakiem-i-tradycja.jpg)







