INNPoland_avatar

Haier powraca na kort w najbardziej renomowanych międzynarodowych turniejach tenisowych

Materiał PR-owy Haier

09 kwietnia 2024, 12:17 · 3 minuty czytania
Haier odnawia strategiczne partnerstwo z ATP Tour i Roland-Garros oraz dodaje Mutua Madrid Open do swojego portfolio globalnych partnerstw.


Haier powraca na kort w najbardziej renomowanych międzynarodowych turniejach tenisowych

Materiał PR-owy Haier
09 kwietnia 2024, 12:17 • 1 minuta czytania
Haier odnawia strategiczne partnerstwo z ATP Tour i Roland-Garros oraz dodaje Mutua Madrid Open do swojego portfolio globalnych partnerstw.
Fot. materiały prasowe / Haier
Więcej ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej

Haier, marka numer jeden na świecie wśród producentów sprzętu AGD, z przyjemnością ogłasza odnowienie strategicznego partnerstwa z prestiżowym ATP Tour i Francuską Federacją Tenisową (FFT) do 2025 roku oraz dodanie turnieju Mutua Madrid Open do kalendarza sponsoringu na kolejne dwa lata. Po osiągnięciu wybitnych wyników pod względem rozpoznawalności marki w 2023 roku, Haier kontynuuje globalną ekspansję, podkreślając swoją pozycję jako lidera i innowatora branży.


Elegancja, precyzja i emocjonujące występy – to bez dwóch zdań oczekiwania fanów tenisa, których liczba przekracza miliard na całym świecie. W tym kontekście wybór marki Haier w charakterze Oficjalnego Partnera topowych turniejów tenisowych jest czymś niezwykle naturalnym, ponieważ marka od lat dostarcza klientom niezwykłe doświadczenia związane z obsługą sprzętu AGD oraz ekosystem dostosowany do urozmaiconych potrzeb użytkowników.

W latach 2024 i 2025 Haier będzie partnerem topowych wydarzeń w świecie tenisa - w tym Roland-Garros i Nitto ATP Finals oraz dwóch turniejów ATP Masters 1000: Rolex Paris Masters i Mutua Madrid Open. Ponadto nie sposób nie wspomnieć o tym, że dwa turnieje ATP 500: Hamburg Open i China Open, oraz dwa turnieje ATP 250: Plava Laguna Croatia Open Umag i European Open w Antwerpii uzupełnią portfolio wydarzeń tenisowych otoczonych patronatem przez markę Haier.

"Jesteśmy podekscytowani, że możemy dołączyć do wiodących firm obecnych w świecie tenisa" - komentuje Gianpiero Morbello, Head of Brand Strategy & IoT w Haier Europe. "Stanowi to kolejny krok w konsolidacji marki, nie tylko jako światowego lidera branży, ale także jako stałego pioniera w obszarach łączności i innowacji. Pojawianie się na kortach i gra w charakterze numeru jeden oznacza dla marki Haier kontynuowanie dążenia do doskonałości oraz ustanawianie coraz bardziej konkurencyjnych standardów, w celu dostarczania konsumentom wyjątkowych produktów i rozwiązań z kategorii IoT, które pomagają każdej rodzinie poprawić jakość życia" – dodaje.

"Jesteśmy dumni z tego, że możemy przedłużyć nasze globalne partnerstwo z marką Haier do 2025 roku." - powiedział Massimo Calvelli, CEO ATP. "Nasze partnerstwo pobudziło wspólne zaangażowanie w doskonałość, innowacje i opowiadanie ekscytujących historii podczas całego cyklu ATP Tour. Cieszymy się, że będziemy kontynuować tę podróż razem."

Natomiast Gilles Moretton, prezydent FFT, oświadczył: "Jesteśmy zachwyceni, że możemy kontynuować współpracę z niezwykle rozpoznawalną marką Haier i zatrzymać ją w rodzinie sponsorów Roland-Garros. Ta współpraca doskonale wpisuje się w strategię FFT polegającą na współpracy z coraz bardziej innowacyjnymi markami."

Marka Haier będzie cieszyć się ekskluzywną obecnością i ekspozycją na kortach podczas każdego wymienionego wcześniej turnieju. Będzie też prowadzić angażujące wydarzenia w wioskach dla kibiców. Wszystkie działania są częścią udanej kampanii zainicjowanej w 2023 roku - "Graj z Numerami Jeden" – gwarancji jakości dla wszystkich tych, którzy wybierają markę Haier na najważniejszych kortach – we własnych domach i mieszkaniach.

Bycie numerem jeden oznacza dążenie do klarownych celów i maksymalną dbałość o detale. Niezwykłe występy to efekt wielu czynników – od dostępu do odpowiednich zasobów, przez naukę, po pasję. Są też efektem wielu lat poświęconych na doskonalenie. Haier właśnie to oferuje swoim klientom - ciągłą ewolucję w celu projektowania unikalnych połączonych ekosystemów, kształtowanych zgodnie z filozofią braku dystansu wobec konsumenta.